شماره مجاری ادراری باکتریها سلامتی دستگاه

شماره: مجاری ادراری باکتریها سلامتی دستگاه ارتباط پیشگیری میتواند عفونت ادرار

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

    ضرورت شناسایی مشاغل تازه خانگی، اعلام قیمت بیکاری پاییز، مخالفت با واریز منابع درمانی تامین اجتماعی به خزانه و آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور و فراهم شدن مقدم

    آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

    آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

    عبارات مهم : اشتغال

    ضرورت شناسایی مشاغل تازه خانگی، اعلام قیمت بیکاری پاییز، مخالفت با واریز منابع درمانی تامین اجتماعی به خزانه و آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور و فراهم شدن مقدمات تاسیس مدارس تعاونی از مهمترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.

    به گزارش ایسنا، این هفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت شناسایی مشاغل تازه خانگی و بازبینی در آیین نامه ها و قوانین و مقررات مربوط به مشاغل خانگی تاکید کرد.

    علی ربیعی در نشست ستاد ساماندهی مشاغل خانگی گفت که باید به سمت اصلاح فضای کسب و کار در کسب و کارهای خانگی برویم و موانع صدور مجوزها را برطرف کنیم.

    آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

    وی ابراز امیدواری کرد که در سال آینده دست کم ۵۰ هزار نفر در بخش اشتغال خانگی مشغول به کار شوند.

    به گفته ربیعی زمانی مشاغل خانگی جزو مشاغل کاذب محسوب می شد، در حالی که امروز نوع نگاه و گفتمان این دسته کسب و کارها عوض کردن کرده و مشاغل خرد و خانگی بیش از پیش اهمیت یافته است.

    ضرورت شناسایی مشاغل تازه خانگی، اعلام قیمت بیکاری پاییز، مخالفت با واریز منابع درمانی تامین اجتماعی به خزانه و آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور و فراهم شدن مقدم

    اعلام آخرین آمار بیکاری در کشور یکی دیگر از خبرهای این هفته بود.

    آنطور که سیدمحمدصادق الحسینی – اقتصاددان – گفته بر اساس آخرین آمار انتشار یافته بیش از سه میلیون و ۳۶۶ هزار بدون کار در کشور وجود دارد که امروز به طور حتم رقم آن زیاد است.

    وی گفت: روند بیکاری با شرایطی که جمعیت فعال ما با اقتصاد کشور دارد، به گونه ای است که در سال ۱۴۰۰ تعداد بیکاران به پنج میلیون نفر و در سال ۱۴۰۶ به شش میلیون و ۳۵۰ هزار نفر با در نظر گرفتن روند فعلی بازار کار خواهد رسید.

    آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

    به گفته وی در شرایطی که با قیمت بالای بیکاری در دهه های آینده مواجه خواهیم بود می توان به سمت ایجاد اشتغال ناقص خصوصا در مناطق محروم و کم برخوردار رفت و یارانه ها را به اشتغال خرد و ناقص تبدیل کرد. این اقتصاددان همچنین گفت که سهم بخش کشاورزی در ایجاد اشتغال از ۲۴ درصد در سال ۱۳۸۴ به ۱۸ درصد در سال ۱۳۹۴ رسیده و به طور حتم در سال ۱۳۹۶ کمتر از این رقم خواهد بود.

    الحسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه در بخش کشاورزی و صنعت، امکان ایجاد پتانسیل نیست تنها حوزه خدمات می ماند به نحوی که طی سالهای گذشته ۷۵ درصد اشتغال کشور در بخش خدمات شکل گرفته است.

    ضرورت شناسایی مشاغل تازه خانگی، اعلام قیمت بیکاری پاییز، مخالفت با واریز منابع درمانی تامین اجتماعی به خزانه و آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور و فراهم شدن مقدم

    فراهم شدن مقدمات تاسیس مدارس تعاونی در کشور خبر دیگری بود که از سوی معاون وزیر تعاون اعلام شد.

    سیدحمید کلانتری با اشاره به برنامه ریزی جهت تشکیل مدارس تعاونی گفت: نشانه از ایجاد مدارس تعاونی، زیاد کردن همکاری و روحیه کار جمعی است که درنهایت منتج به یک حرکت اجتماعی متناسب با نیازهای روز آموزشی می شود. در مدارس تعاونی، همه اعضاء در فعالیت ها یکسان هستند و این اشتراک در قالب تمام کارکنان پرسنل آموزشی از جمله معلمان و مدیران قابل مشاهده است.

    آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

    او با تاکید بر اینکه فعالیت های اقتصادی در قالب تعاونی ها، روحیه کار جمعی و گروهی را تقویت می کند، استفاده از ظرفیت دانش آموزان در برنامه ها و فعالیت های آموزشی را یکی از شاخصه های مدارس تعاونی برشمرد و گفت: اگر مدارس تعاونی به شکل هدفمند توسعه یابند، به ارتقای بهره وری آموزشی کمک خواهند کرد.

    معاون امور تعاونی های وزارت کار همچنین گفت که فعالیت تعاونی های آموزشی در مناطق محروم به توسعه فعالیت های آموزشی در این مناطق کمک می کند.

    در هفته ای که گذشت مرکز آمار کشور عزیزمان ایران قیمت بیکاری پاییز را ۱۱.۹ اعلام کرد که نسبت به فصل قبل، ۰.۹ درصد کم کردن داشته است.

    براساس طرح آمارگیری نیروی کار که مرکز آمار کشور عزیزمان ایران منتشر کرده قیمت بیکاری افراد ۱۰ ساله و زیاد ۱۱.۹ درصد از جمعیت فعال کشور را تشکیل می دهد.

    نرخ بیکاری جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله حاکی از آن است که ۲۵ درصد از جمعیت فعال ۱۵ تا ۲۹ ساله بدون کار بودند. این شاخص در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی زیاد بوده است.

    بررسی اشتغال در بخش های عمده فعالیت اقتصادی نیز نشان می دهد که بخش خدمات با ۵۰.۱ درصد بیشترین سهم اشتغال را به خود تخصیص داده شده است داده و در مراتب بعدی بخش های صنعت با ۳۲.۶ درصد و کشاورزی با ۱۷.۲ درصد قرار دارد.

    صدور ۵۹ هزار فقره مجوز مشاغل خانگی از دیگر خبرهایی بود که این هفته انتشار یافت.

    به گفته رییس دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی تاکنون ۵۹ هزار و ۵۰۰ فقره مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که از این میزان ۳۲ هزار پرونده به بانک های عامل ارسال شده است و ۱۴ هزار فقره نیز تسهیلات مربوطه را دریافت کرده اند.

    امامداری افزود: از مجموع ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار آینده نگری شده است جهت مشاغل خانگی، ۶۰۰۰ میلیارد ریال آن تاکنون ابلاغ شده است و ۱۰ درصد از تسهیلات اشتغال روستایی نیز به مشاغل خرد و خانگی تخصیص داده شده است یافته است.

    وی همچنین با اشاره به زیاد کردن سقف تسهیلات مشاغل خانگی، گفت: سقف وام و تسهیلات جهت مشاغل خانگی قبلا به ازای هر نفر پنج میلیون تومان بود که اکنون به ۲۰ میلیون تومان رسیده است.

    اعتراض کارگران در مخالفت با واریز منابع درمان تامین اجتماعی به خزانه کشور مناسبت دیگر این هفته بود.

    این هفته جمعی از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و نمایندگان آنها در اعتراض به بند “ز” تبصره ۷ بودجه سال ۱۳۹۷ مجلس در برابر شورای نگهبان حضور یافتند و عدم تایید و از بین بردن مصوبه مذکور را خواستار شدند.

    بند “ز” تبصره ۷ لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ از واریز سهم درمان شرکت تامین اجتماعی به خزانه کشور حکایت دارد که کارگران و بازنشستگان خواستار از بین بردن این مصوبه به وسیله شورای نگهبان شده است اند.

    به گفته نمایندگان کارگران با تصویب این مصوبه و واریز منابع درمان تامین اجتماعی به خزانه کشور، تامین اجتماعی عملا استقلال خود را از دست داده و پاسخ به هرگونه نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و یا بهره مندی از مزایای بازنشستگی با مسئله مواجه خواهد شد.

    واژه های کلیدی: اشتغال | بیکاری | فعالیت | آموزشی | مشاغل کاذب | نرخ بیکاری | مشاغل خانگی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار